Enkelt att göra en fin "gå - bort - present" burk!


Jag gillar ju som bekant att baka...
Och jag gillar presenter, både att få och att ge. Speciellt ätbara sådana. Sen gillar jag att pyssla, vilket kan vara bra när man ger bort ätbara presenter, då man inte alltid har en fin burk eller påse till hands. Och hur kul är det att få något i en fryspåse eller som här - i en urdiskad bearnaiseburk? Så jag tog fram lim, presentpapper och en sax - och vips - men mycket trevligare burk! Är ju ett plus att det är mer ekonomiskt och miljövänligt!

Denna fylldes till bredden med lemoncurd, och var till Helena som även fick receptet till scones som passar utmärkt till lemoncurd, som en utmaning då hon inte bakar annars.


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0