Men sluuuuuta nu...

 
 
Nämen... Ser ni?! IGEN! Jag kanske besitter superstyrka i min lilla kropp? Jag tog upp mjöl ur påsen och så sa det klick... Jag ska önska mig ett stort set baktillbehör i rostfritt stål... Men då rostar de väl.. Bara för att... Idag har inte varit en bra dag. Jag är verkligen inte van vid att det blir fel i köket. Bakade prinskakor, och som tur var gjorde jag en provkaka i ugnen först då kanten mer blev grön än blå... Har gjort en hel del kladdkakor och aldrig misslyckats men nu så blev kanterna jätte konstiga... Jag såg fel i ett annat recept så det blev 4 dl florsocker när det skulle vara 2 dl... Blev så sött att det nästan gjorde ont i tänderna. Tror jag lyckades rädda det dock med att göra mer av det andra som skulle vara i...
 
Till på köpet på allt så krånglar den nya köksvågen. Jättemycket! Köpte ju en ny som vägrade, bytte ut den i tron på att det var ett måndags exemplar... Men nya är minst sagt lika jobbig. Det vägrar nollställa sig, byter volymmätare och gör det till och med när man inte ens rör den! Idag försökte jag lösa det med våld, men nepp, det gick inte alls...
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0