Buzzador : Pantene Pro - V

 
 
 
Inte de vassaste bilder, men ni får stå ut... För en tid sedan så fick jag hem ett paket ifrån Buzzador. Med shampoo, balsam, hårinpackning samt en värmeskydds spray för normalt/tjockt hår ifrån Pantene Pro - V. Det följde även med shampoon att dela ut till omgivningen, såkallade "buzzningar", anpassade för normalt/tjock, tunt och färgat hår. Nu har jag testat det tiden ut, och min slutrecension lyder:
 
Inte jätte imponerad. Faktiskt. Det kändes som håret föll av väldigt mycket de första tvättarna, men det bättrade sig - det kan ju ha med att jag fått barn hyfsat nyligen, men 4 månader? Luktade inte för mycket, men det blev inte alls någon direkt glänsande hårman som innan. Vilket jag tyckte var jätte trist! Så skulle jag köpa denna? Nej, det skulle jag inte!
 
 
 
 


Kommentarer
Malin

Har sett på flera bloggar att folk har "buzzat" dessa produkter. En del är väldigt imponerade medans andra inte alls :-) Kul att se hur det varierar!

Svar: Jag har faktiskt inte sett en enda...
Lilli Nyfiken - småbarnsmama!

2012-10-09 @ 23:47:07
URL: http://mammamaliin.blogg.se/a


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0