För "honom" då? Nej, vi skyller på barnen...

 
 
Vi svängde in på Panduro idag med. Sambon visste att jag ville ha fjärilspunchen från Martha Stewarts kollektion, men när han var in förra veckan för att köpa den till mig var den helt slut. Men så ringde Panduro upp mig för några dagar sedan och meddelade att det nu fanns en  punch somdet stod mitt namn på och väntade på mig i kassan... De säljer visst som smör, för de var helt slut ännu en gång! Som vanligt blev det inte "bara" det man kom för, utan lite till... Lite nya penslar, färgade papper, clips för att göra örhängen och svart glitter följde med i bara farten...
 
Sambon sa något om att de köpte barnspelet till Lillan (nähä?) och konsolen för att det är ju så roligt om Lillan också kan vara med mer och spela... Jag sa då att Panduro trippen också mest var för Lillans skull - för hon tycker ju om att pyssla. Och det svarta glittret är ju faktiskt till för Litens dopinbjudningskort...  Jösses, vi är sådana bra föräldrar vi två, att tänka på barnen såhär...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0