Baby Caketopper!

 
 
 
Hej vänner! Ni kanske har märkt att det sedan en tid tillbaka inte bakats så mycket. Visst, har bakat det vanliga brödet men inte så mycket annat. Tänk bröllopsklänning... Men nu orkar jag inte hålla mig. Klänningen är ju ändå förstor för mig lite förstor på mig... (Hör ni, jag kör med aaaallt nu...) Har gjort allt från enkla chokladbollar till chokladdoppade mockabeskvier... Bakat en ny brödsort som nu fyller frysen. Har också suttit och pillat lite med en "beställning". En caketopper till ett dop.
 
Hur kunde jag glömma att sugerpaste drar åt sig damm? Trots att jag dammsög och dammtorkade innan jag började! Lilla stackars bebisen har fått sig ett gäng "operationer" för att få bort små dammpartiklar. Färgade vit sugarpaste ett par tre gånger men vågade inte mer då det för var gång kom mer damm, så den är lite väl blek. Ska sätta mig och skugga och göra detaljer sen, den hämtas av tidigare än vad jag trodde imorgon. 
 
Note to self: Ha övriga familjemedlemmar i sovande skick eller icke-närvarande-över-huvudtaget nästa gång... Lillan var jätte nyfiken. Hon virvlade fram för att kika, och ville helst peta lite med, och dammkornen yrde. Tur att den inte ska ätas... 
 
 
 


Kommentarer
Linn

Du är väldigt söt!
Vad fin den är!

2013-04-27 @ 10:01:25
marina

Väldigt detaljrik för att vara så liten. :)

2013-04-30 @ 11:04:15
URL: http://marinapalme.blogg.se
Emilie

Hej!

Vi har uppmärksammat din blogg tack vare kvaliteten på dina goda recept. Vi skulle bli jätteglada om du ville gå med i hittarecept.se så att vi kan länka till din blogg.

Hittarecept.se är en sökmotor som samlar recept från de bästa svenska bloggarna och sajterna. Flera hundra bloggar har redan gått med och dragit nytta av den trafik vi skickar till deras sajter.

För att gå med behöver du bara följa länken här: http://www.hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen

Med vänlig hälsning,
Emilie
Hittarecept.se

2013-05-07 @ 15:01:26
URL: http://www.hittarecept.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0