Billig son...

 
 
Liten herr klåfinger har fått ett nytt smeknamn. Gummipojken! Han får tag i saker som han inte borde kunna få tag på! Jag har en plättsmet som sväller just nu, och plockade ut en stor tallrik blåbär ur frysen att ha till... När jag plockade upp de halvtinade bären efter honom överlade jag med mig själv att det nog var mer tur att jag bara hann dammsuga men inte torka golven innan jag hämtade på dagis... De små blå hamnade verkligen överallt. Mest under bordet. De där fläckarna som blir om man nu skulle ha glömt ett endaste litet bär lär inte bli roliga att få bort... Men tror jag lyckades lokalisera alla... Tror...
 
För bara några dagar sedan så hade Lillan ställt startpaketet för långt ut på bordet... Hela paketet vändes rätt upp och ned och inte den minstaste lilla smula fanns kvar i paketet. Försökte se det från den ljusa sidan, och tog fram mobilen och skickade ett mass mms till de närmaste i bekantskapen... Sådant här är ju betydligt roligare får andra än för den som måste städa...  
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0