Dagens överraskning: Kbab bjuder på Glass!

 
 
 
Min mamma kom på besök idag, och efter att vi hämtat barnen på dagis gick vi ut på promenad. Gick till en gård här på området. Såg något färgglatt komma i ögonvrån på håll och blev förvånad när jag såg att det var hyresbolagets golfbil med ballonger. Såg att den kom mot oss så jag låtsades fota vovven. Var inte beredd på att de körde upp vid oss och frågade:
 
 
 

"Vill ni ha glass?"
 
Eh... Ja!
 
(okej, fokuseringen gick åt skogen, men höll i glass samtidigt)
 
 
 
 
Två smaker från Cornetto: en med jordgubb och en med choklad. Sonen fick choklad och vi andra jordgubb.
 
 
 
 
 
Sen åkte de. Men de cirkulerar här på området märkte jag sedan. Ni kanske minns detta om biobiljetterna? Och sen har jag glömt att visa om de där bananerna i trädet. Få leta fram de bilderna..
 
 
 
 

Sonen äter väl kanske enligt "regelboken", så mormor hjälpte till att städa upp. Voffen fick sig en bit av våfflan.
 
 
 
 
Sen gav hon tillbaka glassen till sonen... Kolla den blicken!
 
 
 
 


Kommentarer
Anna Johansson

Hm, vad roligt det har blivit att bo på gruvlyckan nu då :D

2013-08-20 @ 20:48:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0