"Du älskling, ska du verkligen äta mera glass nu?"

 
När vi bytte om för Lillans barnkalas drog maken på sig en svart skjorta. Det är väl ett av de få plagg som vi har lika, bortsett jeans.
 
Maken: "Men, vad tight den här är! Jag måste ha tagit en av dina..."
Jag: "Det ser inte ut som en av mina, vänta lite..."
 
Jag kikar i nacken, och där bekräftar Dressmanlappen mitt tidigare påstående. Vilket jag kan ha poängterat i en mer sarkastisk ton.
 
Maken: "Äh, då måste den ha krympt i tvätten..."
 
...
 
 
Ja, men säker älskling... Säkert... Tvättmaskinen krympte den... K r y m p t e. . .
 
 


Kommentarer
L

Ingen bild? ;-)

Svar: haha hade inte tid, skulle just åka till kalaslokalen
Lilli Nyfiken - Nybliven fru, småbarnsmama och blivande fotograf!

2013-08-25 @ 16:58:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0