Söndag

 
 
Igår var vi ute på ett utflyktsäventyr. Då strålade solen. Idag har det mest varit grått och regnat. Det varierar, svenska vädret... Idag har vi handlat lite till dotterns kommande kalas. Hon ska nämligen fylla hela 5 år denna vecka! Och helt okaraktäristiskt av mig så har jag faktiskt inte planerat detta i minsta detalj... Känns smått stressigt när jag tänker på det. Hon har beställt prinsesstårtor också. Hu, det är för sött för mig... Och alldeles för stor brist på choklad för att vara i min smak...
 
Maken åkte iväg på en spontanmatch 7 ½ mil bort... Hoppas det regnar på dem! Dottern drog på sig regnstället och sprang ut i ösregnet. Sonen går och tuggar gnager på en skalad morot och jag sitter här. Och funderar på vad man ska hitta på...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0