Bröllopskyrkan bokad!

 
 
 
 
 
Hej allihopa! Här går jag på rosa moln, för nu är kyrkan bokad! Nu känns det på riktigt. Ett datum och en tidpunkt i en av de två kyrkor som jag faktiskt föll för! Känns fantastisk! Vi har även hittat en festlokal som ligger närmare, och den hade flera av andra fördelar än vad den andra lokalen hade att erbjuda - till ett mycket bättre pris! Enda nackdelen är att vi inte har sett den ännu, men vi ska åka upp till veckan är det tänkt. Har ju fortfarande tid på oss, och vi har ju den andra lokalen som backup om den nya inte skulle kännas helt okej.
 
 
Idag har jag ringt runt till de som har längre resor att tänka på, så eventuella tåg eller flyg kan bokas i god tid. Idag tog även jag och Liten en promenad in till stan och racat igenom jag vet inte hur många affärer! Kikade på tyllfärger och priser, skor, underkläder, hårstyling och framför allt: vigselringen! Och hittade en som jag gillade starkt, såhär på första försöket. Ska bara försöka övertyga blivande maken om att diamonds girl's best friend.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
L

Vilken kyrka och lokal blev det då?

2013-02-21 @ 21:37:38
ERIKA ENROTH

Ohh vad spännande! =) Känner lyckan med dig!
kramar <3

Svar: Varit till blomsterbutiker och även provat brudklänningar idag! Var också till bibbland och lånade masa böcker och tidningar... Kollat igenom några få, och herregud, är nog mer stressad efter att ha kikat i dem, vill ju ha med så mycekt!
Lilli Nyfiken - småbarnsmama!

2013-02-22 @ 13:46:07
URL: http://erikaenroth.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0