Torsdag

VARFÖR går inte huvudvärken över? Känns fortfarande som nackspärr också. Ammat mig ur mjölkstockningen nu, så allt är lugnt på det viset. Litens prickar håller på att blekna och det har inte blivit något mer symptom för hans del. Idag har han varit extremt mammig dock vilket är så sjukt frustrerande. Pip, kink, skrik. LÅT MIG GÅ PÅ TOA IFRED IALLAFALL! Så fort han ser mig så pekar han och börjar låta. Svärfarmor kom på fika förut, och tillslut gick jag till köket för att göra välling då han bara snurrade i min famn och kom aldrig till ro. När jag kom tillbaka så sov han i gammelfarmors famn... När han drog igång igen senare så lämnade jag honom med sin far i vardagsrummet. Hann bara putta igen sovrumsdörren och det var... Tyst...
 
Idag åkte Lillan också. Blev av med hunden också. Nu är det tyst och betydligt färre "måsten". Vi skojade om vem vi skulle lämna Liten till för att vara helt fria, men då skulle jag nog bli totalt galen. Vad gör man utan sin familj? Kanske ska hålla tummarna för att han ska vara sådär mammagrisig som han var idag  under helgen? Då kanske jag inte hinner märka att vi är ensamma...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0