Lat morgon

 
God morgon! Här sitter jag och väntar, klockan 10 idag var det meningen att jag hade en barnfotografering, men några minuter innan det slaget fick jag sms om att de försovit sig. Så nu tar jag det bara väldigt lugnt. Barnen är på dagis så det är faktiskt tyst och Disney channel lyser med sin frånvaro! Hyfsat okej dag att få det så på, har sovit dåligt och haft huvudvärk så nu hinner ett par huvudvärkstabletter kanske göra sitt? Det enda är att jag är lite stressad över är att klockan kommer ticka på innan de kommer, och det kommer hinna bli för varmt. Upptäckte sist av en slump att 10-12 var en förträffligt bra tid för fotografering utomhus.
 
Näväl, väskan är packad och jag har varit in i dotterns rum på jakt efter lite tingeltangel för att fånga uppmärksamheten. Rena rama guldgruvan det där rummet... Ska kanske ta och lägga min beställning på lite fotoutrustning? Skulle göra det härromdagen med på gick det inte att logga in på banken av någon anledning. Eller det kanske är bättre att vänta tills maken kommer hem, jag håller mig lite mer i skinnet (eller plånboken) då... (eller tja, han var ju in och spontanhandlade upp en tusenlapp när han bara skulle gå in och handla en t shirt och kanske ett par shorts så han kan väl inte säga så mycket)
 
Så detta är min dag hittills, och som ni förstår så kommer det bli ett par timmar fotografering senare. Vad gör ni idag då? Och hörrni, närmsta bekantskapskretsen, nu får ni att ta och börja blogga lite igen - jag är ju typ ensam om det. Jepp, det är en pik. Och en order.
 
 


Kommentarer
Loo

Japp ja är skyldig till försovningen. Men det blev lyckat iallafall tycker jag. Kändes kanon med dig och omgivningen va fantastisk. Men du skulle haft giraff öronen, de skulle va pricken över i:et. Mest för att ja tyckte de va så gulliga. Tack för idag :)

Svar: haha tror L hade mer utav det rosa jag hade på mig ...
Lilli Nyfiken - småbarnsmama!

2013-07-09 @ 23:14:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0