Nu är vi gifta!

 

 
 
Nu vi gifta! Man och hustru. Make och maka. Vi.
 
/ Frun
 
 

 

 



Kommentarer
Anonym

Super stort grattis! Ser fram emot fler bilder <3

Svar: Tack... Ska gå igenom allt också...
Lilli Nyfiken - småbarnsmama!

2013-06-10 @ 06:20:59
Malin B

Åh stort grattis till er! Så glad för din skull :-D
Förlåt att jag är sämst i världen på att kommentera men jag är att in nästan varje dag och läser. Vad gäller min egen blogg så har jag tyvärr inte tid :-( Kanske blir mer när jag går på ledighet om en månad!! Hoppas att ni hade en fin dag och att allt blev lyckat!
Ser fram emot fler bilder från dagen!!
Kramar <3

2013-06-10 @ 15:00:41
URL: http://mammamaliin.blogg.se/a
Maria Orre

Ser nu att min kommentar blev annonym. det var ju inte meningen.

2013-06-10 @ 20:02:20
URL: http://minapojkar.blogg.se/
Sofie - Mamma till 2

stoooooooort grattis till både giftemål och födelsedag ;D Hur gick bröllopet, hur var festen ? ;D

Svar: tack! och tack.. ;) haha minns inte bröllopet så mycket - hur sjukt det än må låta.. haha. Hoppas det kommer i efterhand. Har inte fått bilder från bröllopsfotografen än, ska ta porträttbilder i efterhand också. Sambons arbete och fotboll är ju inte alltför tillåtande...
Lilli Nyfiken - småbarnsmama!

2013-06-11 @ 14:30:11
URL: http://sofieeklund.vimedbarn.se
Sarah

Stort grattis till både giftemål och födelsedag. Hoppas allt är bra med er. Kramar

Svar: Tack så mycket :) Ja, det är bra. Med dig? Kram
Lilli Nyfiken - småbarnsmama!

2013-06-29 @ 18:08:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0