...

Vad off jag har känt mig. Inte så mycket energi och inspiration. Bakslaget med vädret gjorde nog mycket till humörsänkan, det kom massa snö för några dagar sedan och lurade alla på våren...   Men eftersom jag varit så sjuk i en vecka så gör det nog mycket med. Har ju knappt sett annat än hemmet. Dock verkar det inte bara vara jag, vännernas bloggar är inte jätte uppdaterade så vi kanske har en gemensam svacka? Jag är nog mest sällskapssjuk! Har ju mest haft mitt egna sällskap, och sedan familjen. Knappt orkat tala i telefon på grund av hostan.
 
Idag vågade sig dock sambons ena faster komma hit. Har gått igenom bröllopet ur "min synvinkel" så hon är uppdaterad. Vi har sådan otrolig tur att hon vill hjälpa oss med bröllopet. På sätt och vis vill jag ju dela med här i bloggen också, men samtidigt så får en hel del komma efteråt då jag vill att mycket ska vara en överraskning. Caketoppern`, hårsmycke och brudklänningen har jag ju bland annat. Men det får visas i efterhand. Under dagen har det kikats på massor av brudnäbbsklänningar, men ju värre de ser ut desto mer ville Lillan ha dem. Och de jag gillade... Gillade inte Lillan... Ska ta och sätta mig ikväll när barnen sover och hitta en så den blir beställd någon gång. Idag las kläder undan till Liten - byxor och en väst och nu i veckan ska vi hitta sambons kläder. Jag tänkte passa på att kika igenom några andra smyckesbutiker efter vigselringen också. Har en ring i åtanke, men vill ju kolla utbudet!
 
Låter jätte dumt, men ibland känns bröllopet så nära men oftast så långt borta. Vissa saker måste liksom vara klara innan man går vidare på nästa... Jag har inte bestämt mig om jag faktiskt är nöjd med min klänning eller om jag ska kika vidare? Hur gör vi med fotografen? Jag måste hitta skor till mina pyttefötter...
 
Någon annan än jag som tänker ordet "rymma"?
 


Kommentarer
Linn

Lånade morsans ring när hon inte såg, satte på mig den o sen visade jag båda ringarna. Hon blev arg o trodde att hon gått miste om bröllopet haha. Hon kände inte ens igen sin egen ring!

Och ja. Har tänkt rymma. Många gånger.

Svar: hahaha!
Alltså, kyrkan är ju bokad. Det är ju egentligen allt som behövs. Resten är ju bara... Sådant man vill ha
Lilli Nyfiken - småbarnsmama!

2013-03-18 @ 19:04:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0