Uttråkad, gräsänka & Earth hour!

 
 
 
Läskiga dammsugaren är inte så farlig när den inte låter!
 
Idag är en riktigt tråkig dag. Sambon är i Norge och dömer fotboll och Lillan följde med svärfarföräldrarna på 60 års kalas någonstans i Arvika trakten. Jag och Liten har varit själva idag, och det enda vi har gjort är att städa lite. Eller, vi och vi... Jag. Han har nyligen upptäckt att man kan dra ut dammsugarsladden, så han har ägnat sig åt det och med att dra ur tvätten som jag nyss la in i tvättmaskinen... Blixtlåset i min luvtröja är också fantastiskt rolig att dra ned...Har varit en riktigt slö dag med andra ord. Orkade inte ta mig en tur i affärer idag, varit ute nu under veckan en hel del och det känns fortfarande i fötterna. Var meningen att vi skulle få besök idag, men det blev ändrade planer och de skulle komma imorgon istället. Får se om jag kan då, då jag redan har planer med Lollo imorgon!
 
Ikväll är det Earth hour som börjar 20.30 - 21. 30. Himla typiskt att jag då sitter här utan sällskap... Får tända massa ljus och läsa en bok... Lite sällskapssjuk men det kommer ordna sig imorgon. Tänkte snatta Lollos lilla dotter då, som bara är några månader. Liten kan få röja med sin gudmor istället... Jag menar, hon måste ju vänja sig med vad som komma skall när hennes Lilla är i samma ålder...
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0