Sjukstugan fortsätter

 
Är det 4e veckan vi är inne på nu? Det har varit något jämt. Igår smög sig febern på Liten. Och den ligger mellan 39 - 40 grader. Vill inte äta eller dricka. Har till och med ruckat på alla mina principer och gett honom Coca cola, glass och godis... Bara för att få i honom något. Nya omgångar med medicin så fort när det är tillåtet. Så fort den börjar verka så piggnar han till något. Då är det tyst en liten stund. Annars har det varit skrik och gnäll. Måste vara i famnen. Sova 5 minuter och sedan... Mer gnäll... Hade inte mammahjärtat gjort ont så hade jag nog varit nära att skrika "SLUTA NUUUU"...
 
Men istället så svettas jag med honom när den varma lilla kroppen är i min famn, öronen har mer än en gång prytts med öronproppar och räknar istället ned tills nästa omgång medicin...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0