BHS bilder från sommaren

 
 
 
 
I natt satt jag med första gallringen. Sedan har jag suttit och lagt de utvalda i olika mappar. Och gått igenom "skräpmappen" en gång till för att se så jag inte missat något guldkorn. Räknade jag rätt så är det nu 260 bilder. De ska gås igenom en gång till, och så sedan bild bearbetas. Av favoriterna så kommer dessa få en svartvit variant. Så jag har och göra ikväll!

Har varit väldigt kul att gå igenom, är så himla nöjd. Kändes som en av topp fotograferingarna! Min nisch. Det känns så rätt! Har tittat igenom min egna BHS mapp också (behind the scenes alltså), där jag lägger in några enstaka bilder ibland efter varje fotografering. Väldigt roligt att gå igenom igen, föräldrar som plockar med sina barn, barnen som undersöker utrustningen, hur det ser ut - alltså det som inte syns på själv bilderna, bakom allt... Några bilder där linslusen på fyra ben har hoppat in ibland...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0