Grå oktober

God morgon. Nu ska jag strax ta och ge mig iväg på bebisfotografering. Vi sköt upp det en timme då himlen var så himla grå med hopp om att det skulle ljusna upp, men icke. Men det ska vara lika grått imorgon, så vi kör ändå. Om det så bara blir 5 bra bilder så är 5 mer än 0. Och så bokar vi ny tid.
 
Usch, negativa nyheter från arbetsförmedlingen. Efter att ha ringt utan att få svar så skickade jag mejl istället. Fick svar idag, men handläggaren hoppade liksom över själva kärnan, den tidigare insatsen. Så sjukt irriterande. Men, jag ska komma över det. Det kommer bara ta längre tid att nå dit jag vill. Men offerkoftan får sitta på en stund till ändå.
 
Men, jag har en jätte rolig nyhet också, men det får jag ta senare. Kanske inte så rolig för er men helt fantastiskt underbart för min del!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0