I'm är ett freaking geni!

 
 
 
 
Herregud, varför kom jag inte på detta tidigare? Två barn med myror i brallan och en middag som behövde lagas? Ja... Sjukt bra kombo... Men så gick jag in i sovrummet och gjorde någonting, och hade två svansar efter mig. I våra garderober, i gammal standard, så är det helt tomt. Så vi åkte till IKEA och köpte sådana där "garderobsinsatts" med nätbackar. Denna drog jag alltså ur nu, och plötsligt öppnade sig fantasin. Först lekte de tittut hur länge som helst och sedan drog de båda dit en massa leksaker och lekte att det var deras hem!
 
 
 
 
Den minste tyckte det var jättekul med tittut! Och hela middagen lagade jag helt ostört!
 
 
 
 
"Var ääär barneeen"
 
 
P.S och ja, det är makens garderob... Han är ju inte hemma... Och jag har för mycket hängandes...
 
 


Kommentarer
Anna Johansson

Haha jag ääääälskar fötterna som sticker fram :D

Svar: hihi jag med!
Lilli Nyfiken - Nybliven fru, småbarnsmama och blivande fotograf!

2013-10-07 @ 16:54:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0