En tung dag

 
Usch, idag kommer vara en väldigt jobbig dag. Vi ska köra min mamma till smådjurskliniken ikväll, och säga hej då till familjehunden. Snart suttit och gråtit till och från i en timme snart. Man vet ju att det kommer någon gång, och jag har medvetet distanserat mig efter det jag flyttade hemifrån för en massa år sedan. Så jag kunde vara "stark" när den dagen kommer. När min storebror dog så ville jag inte känna för mycket för någon, då det gjorde så ont. Jag ångrar mig, till viss del - då mycket tid har gått till spillo i onödan men samtidigt att det gjort ännu ondare nu. Och det är ju mammas ögonsten så jag tror hon behöver någon som kan stå något sånär upprätt. Men det gör så himla ont ändå.
 
Jag som ansett mig som rätt hård är visst en riktig mjukis.


Kommentarer
mamma

Tack för allt ni gjorde för oss igår!
Efter nästan 14 år är saknaden nästan övermäktig.
Många varma minnen men så här är det ju...

2013-09-06 @ 09:26:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0