Matklubben

Här får ni ett tips om en bra mat sida, som jag besöker när fantasin tryter.


Matklubben är en stor sida med massa medlemmar, och det finns i storsett allt.
Använd dig bara av kategorierna eller av sök funktionen. 

Denna sida är bra för den som tröttnat på stor kockarnas ofta tillkrånglade recept.
Här är folks recept, mycket inspiration och rolig mat.



Ofta enkla recept med saker man har hemma.
Jag brukar trycka på recept sen på visa alla recept och tillslut de med bild.
Då får ni alla recept med bild i ordning, de senaste först.
Då är det bara att kika på det som ser spännande ut och man kan välja att helt följa receptet eller ändra om lite.

 
Själv är jag medlem, men har aldrig lagt in ett recept.
Borde skärpa mig.

Enda är att du måste vara medlem för att se hela recepten, men det kostar ingenting att vara det.

 



Kommentarer
L

Är med där. Heter Pearldrop.

2011-02-13 @ 18:27:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0