Beitostølen

Januari blev plötsligt mycket ljusare och roligare!


Ja! Nu är det bestämt att fredagen den 14 till lördagen den 22 befinner jag mig i Norge, mestadels på skidor!
Ser fram emot det väldigt mycket! Funderar redan på vad jag ska ta med mig.


Bo i mysig liten stuga i år igen, med plogade vägar med snövallar högre än en själv.

Ja, det sista är inte en jätte bedrift kanske men ändå.

Bästa av allt att snön är rent vit och inte smutsgrå som på många ställen!



Mer om detta vid ett senare tillfälle, men om ni vill kan ni gå in här och läsa om stället.
(Varning: det står på norska.)



Kommentarer
Giia

Kom du ihåg att slå 08 före? :P Bor ju i 08-träsket nu :)

2011-01-07 @ 15:18:39
URL: http://idagabrielle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0