Särskole DM



Idag var det särskole dm i Kristinehamn. Var med förra året också, men detta år var jag med och arrangerade det hela! Jätte kul. Jag höll till på löp avdelningen. 60 meter, 100 meter och 400 meter.

Klockade mest tider. Blåste ordentligt och var kallt så jag har en t-shirt, tjock tröja, två byxor och två jackor på mig samt funktionärsväst.  Var en jätte bra dag och det mesta gick som smort.

Här är prisutdelningen. Jag håller silver, Styffe håller guld och Grundin håller brons.


Precis när alla tävlande åkt hem och vi var klara med städningen på hela arenan så började det regna. Snacka om tajming!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0