Kan man kalla det multitasking?

 
Igår bar jag i två omgångar ned tvättad tvätt från vår lägenhet ned till tvättstugan för torkning... Det har varit jättekallt i vår lägenhet de senaste tiden, så tvätten torkar inte på flera dagar hemma hos oss. Tiden mellan sommar och höst, enligt hyresbolagets termostat, är något av en gråzon och värmen är inte på för fullt, och det är ingenting vi kan göra åt saken. Detta gör ju att tröjorna, i princip, parar sig med varandra och högen växer katastrofalt fort. Tur att vi har så mycket kläder... Jag inbillar mig att det är tur i alla fall, men det kan säkert disskuteras...
 
När jag gick ned tog jag med mobilen, snodde makens lurar i farten, och dånade igång musiken. Måste ju älska spotify premium... Då slog det mig: Det var ju inne ett tag, att ha träningspass samtidigt som det var bastuvärme på. Eller ja, har jag hört... Jag tränar ju aldrig. Så nästa gång det blir såhär, alltså om några dagar, ska jag ta med mig musiken, tvätten samt lakan att täcka fönstren så kan jag ju köra träningspass där inne i torkrummet... Ett danspass med Carolavindar. Varmt och barnfritt. Okej, jag kanske tar med en kudde och en bra bok istället för träningskläder. Men tanken finns ju...


Kommentarer
ERIKA ENROTH

Förlåt om jag lät sur eller nått. Var inte meningen ;) Är jätte tacksam för tips osv. Du har rätt! :) Men ibland vill jag att solen lyser på mig också och dom bilderna blev jag jätte nöjd med. Jag lever på dom om man ska jämnföra med mig för ca 2 mån sedan. Bilderna säger så mycket för mig =)

Kram på dig!

Svar: med direktsol brukar det blir riktigt bra om man tar motljus, alltså att du har solen i ryggen. Det är olika beroende på vilken tid på dygnet det är, morgonljus är rätt okej, mitt på dagen när solen står som högst är inte något wow, satsa på eftermiddagsljuset - det är mjukare. Du får komma till Karlstad så får jag fota dig haha
Lilli Nyfiken - Nybliven fru, småbarnsmama och blivande fotograf!

2013-10-04 @ 12:52:18
URL: http://erikaenroth.com/
Erika Enroth / Från Botten Till Toppen

Ah bor du I Karlstad?=) Där bor nästan jag! =) Säffle typ.


Svar: Yes, Karlstad. I Säffle alltså, var där för några helger sedan på kalas hos en kompis som flyttat dit
Lilli Nyfiken - Nybliven fru, småbarnsmama och blivande fotograf!

2013-10-04 @ 18:37:50
URL: http://erikaenroth.com
Erika Enroth / Från Botten Till Toppen

Ja utaför Säffle. Tillhör kommunen :) Jaha men vad spännande och kul.

2013-10-05 @ 07:47:34
URL: http://erikaenroth.com
Jennie & FrökenFlis

haha ett sådant träningspass skulle jag vilja se ;) kan ju iochförsig göra likadant för vi har också ett stort och bra varmt torkrum med massa fläktar ;)

Svar: hehe ska vi tävla vem som hinner först med sitt pass?
Synd att choklad smälter i värme... haha
Lilli Nyfiken - Nybliven fru, småbarnsmama och blivande fotograf!

2013-10-05 @ 14:16:14
URL: http://jenniesays.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0