Höstjacka till barnen - Lindex vs HM

 
 

 
 
 
Började spana efter höstjackor till barnen. Fastnade för en var på respektive klädkedja. HM är en aningens billigare, vilket såklart inte gör något, men jag tror jag föll mest för dem. Pojkjackan på HM är också en 3-i-1 så det är ju himla smidigt... Men helst vill jag ju besöka butikerna, ibland faller man för något på nätet men i butik så är det inte samma och samma åt andra hållet. Lindexjackorna kan ju lika gärna vara bättre fodrade, så kan inte helt bestämma mig. Dock matchar Lindexjackorna bättre... Och jag gillar ju matchning...
 
Lindex flickjacka storlek 122 - 449 kronor (nu kampanj 100 kronor rabatt för köp över 400 - så egentligen 349)
Lindex pojkjacka storlek 92 - 399 kronor (köper man bägge samtidigt så blir det ju 200 i rabatt)
 
HM flickjacka storlek 122- 349 kronor
HM pojkjacka storlek 92 - 349 kronor
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0