Lillans önskelista till 6 års dagen - Kapp Ahl

 
 
 
Då tar vi ett litet kollage från Kapp Ahl också. Här kommer lite mörkare och dovare nyanser, som föll mig på läppen. Och jag är ju den som känner min dotter bäst... Just nu är Disneys prinsessor väldigt i tiden och likadant med Barbie. Hello Kitty går väl an. Men jag gillar verkligen inte stora plastiga tryck, och där sätter jag min gräns. Men mindre tryck, ex på underkläder och något på benen är okej. Lillan är väldigt flickig och gillar kläder - men hon är väldigt aktiv så de bör tåla lite tuffare lek. Hon klättrar och springer så det är viktigt att byxor är stretchiga och ärmar som går att lyfta...  Och tåla minst 40 tvätt. Går det med 60 blir mamma glad. Fint och funktionellt helt enkelt.
 
Big nono- Orange, stora tryck och sovkläder. Hon använder aldrig sådant utan det åker av. Hon är alldeles för varm! Favorit prinsessor är drottning Elsa, Askungen och Ariel.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0