Livstecken

 
 
 
Här har det varit lite upp och ned. Här på bloggen och Karstads väder och likadant min hälsa. Blev rejält sjuk för några veckor sedan och det är väl först nu som det går att andas igen. Det krävdes ett par vändor till akuten och några fler möten med läkare... Det blev en påminnelse om att göra det man verkligen vill i livet och satsa på det. Smärtsam väckarklocka. Trist att sådant försvinner i vardagen och att det måste ske något allvarligt för att man ska vakna upp igen. En stund.
 
Nu ska jag verkligen ta tag i fotograferandet igen. Det har varit en ganska tung vår på det personliga planet, runt om mig, men som tur är har jag min lilla familj som finns här. Man har liksom inte tid att sjunka när en liten son har hamnat i 2 års egoperiod och dotter som växer på tok för snabbt för att man ska hinna med. Eller att jag har den oerhörda ynnesten att krypa upp och lägga mig i den lilla gropen i makens axel. Men nu, är sommar här - och den ska tas till vara på. Efter regn kommer solsken!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0