Gårdagens kvällspromenad - Känsliga tittare varnas ;)

 
 
 
Här har det varit sjukstuga hela veckan. Mer än en vecka. Och jag som i normala fall alltid ser till att barnen kommer ut och får en nypa luft, stannade inne med de små igår... Var det inte den ena så var det den andre så vi kom aldrig ut. De var aldrig pigga tillsammans! Jag är van att vara ute några timmar varje dag, kände hur det verkligen kröp i kroppen. Något trött i örat också kan jag ju säga. Så när maken, som varit i Eskilstuna hela dagen, kom hem strax efter 8 på kvällen så tog jag kameran och gick... Inte ens musik i öronen utan och gick och fångade de sista strålarna för dagen. Så himla avstressande! Här är några av dem. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0