Böcker

Idag började jag packa lite.

Fick några kartonger av grannarna som just flyttat in, och de fick lite kokosmums som tack.

Köpte även med banankartonger från ICA Maxi.

Ren slump, hörde en man prata med en kille som la upp bananer om det gick att köpa.

5 kronor per kartong, och det går till barn cancerfonden.

Har köpt vanliga kartonger där, 5 för 100, men detta är ju mer ekonomisk och för en bra sak.

Och miljövänligt. Istället för att slänga alla kartonger!

 

Började packa lite bland böckerna.

Insåg att jag lagt fruktansvärt mycket pengar på böcker!

Packade ned 6 (!) papperskassar med endast mina pocket böcker!

Och jag har mer! Och detta är min ”strö- läsar- litteratur” !

2 kartonger med lillans böcker. Och jagpackade inte alla..

Sen har vi ju alla skolböcker, Ns böcker, mer av mina, övriga böcker samt alla kokböcker...



Har en kartong med det romantiska slaget som ska säljas, någon som är intresserad?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0