Föreläsning

Herregud, när ska man bli frisk?
Och få sova. Blir roligt att sova i stockholm.. eller inte!
Har "sovit" med upphöjd säng i flera nätter nu.
Jag är helt slut.

Ska piggna till i duschen.
Kl 13 ska jag på föreläsning. Jag har sett fram emot den hur länge som helst.
Sen har jag ju fått till att hela klassen ska med på den.
Min ide med att åka till Stockholm med.
Allt på samma vecka. Och så går jag och blir sjuk. Jag tänker inte missa den.

Igår kom de och tittade på lägenheten.
Kändes lite jobbigt. Det är så privat. Många tar så lätt på att flytta, men jag har varit så otrolig lycklig här.
Har lite svårt att släppa taget tror jag. Denna flytt blir nog nyttig för mig tror jag.




 "Det händer väl aldrig oss"- Börje Dahl- ska tydligen vara mycket bra




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0