Packning

Håller bli klar med packningen.
Ska vara borta en natt, och man har hur mycket som helst. Men vi ska ut och äta på Kelly's (bra?) på kvällen, så man vill ju vara lite fin.
Om jag kommer så långt.

Jag längtar till Stockholm på ett sätt, men ändå inte. Skönt med annat att tänka på.


Lite av det som görs just nu

*  Laddar batterier till digitalkameran     (system orkar jag inte släpa på)

*  Ny musik på ipod   

*  Nya hörlurar till ipod    (testade, iphone lurar funkar också)

*  Medicinväskan packad      (hosmedicin, åksjuketabletter, huvudvärkstabletter mm)

*  Ställt klockan på 04.05 och 04.15 (!!!)

*  Coca cola och choklad    (som man syndar vid speciella tillfällen)


Ska göra klart det sista sen ska jag lägga mig brevid lillan och gosa en stund.
Inte alls creapy om mamma ligger brevid? haha. Nej då, hon är två. Hade varit värre om hon var 13 år.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0