Sjukhus

Hemma idag med.
En vecka sen denna ordentliga förkylning satte igång.

Kl 9.3 ska jag vara på sjukhuset.
Jag är fruktansvärt nervös.
De ringde i måndags. Har väntat 3 månader på detta nu.

Eller ja. Sen jag sökte. Men har behövt göra det i massa år.

Mitt högra ögonbryn är krossat, och nu så har det börjat svälla upp, sendan något år tillbaka.
Detta gör att min självkänsla ligger på bott, de dagar då då det ssvällt riktigt mycket.
Detta gör att jag medvetet håller ansiktet från kameran då, borstar håret så det hänger på höger sidan etc etc.

Fllk som känt mig hela mitt liv kommer och kommer och petar, som om det är någon rättighet.
-Oj har du alltid haft den

Läkaren ska visst bara koll apå den idag och göra utlåtande, men ändå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0