Skattjakt

Ibland är jag så ordentlig, men ibland är jag en sådan slarver!

Hur kommer det sig att när man letar efter något, så hittar man alltid något annat som är borttappat?
(allt utom barnstrumpor dock!!)

Igår när jag skulle hitta ramar till lillprinsens skolfoto så hittade jag min underbara noppra bort maskin!



Jag struntar i den sk tantvarningen, för detta räddar många plagg.
Hur många har inte ett plagg- klänning som mössa som man inte använder för det är fula noppror på?
Det kan ju inte bara vara jag i detta avlånga land.
Så här, tips tips! Min är från OBH NORDICA, köpt på EXPERT!
Priset minns jag inte, hundring kanske? men värd varenda krona.


Idag skulle jag hitta mina nycklar, men fann typ 4 borttappade läppsyler!
Jag är beroende av dessa! Köper alltid minst en när jag är på Apoteket



Kommentarer
nathalie

hejhej nu är de dagens blogg igen , om du vill vara med checka : http://dendarabruden.blogg.se , om du tog illa upp för komentaren ber jag om ursäkt !

2010-11-03 @ 14:08:49
URL: http://dendarabruden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0