Så dumt!




Var inne på Lagerhouse igår. Mycket små roliga grejer där, men inget som direkt följde med hem.

Förutom en bok. De har halva priset på alla pocket böcker nu. Tips tips. 

Hittade Mia Törnbloms självbiografi- Så dumt!

Har hennes tidigare böcker, Självkänsla Nu! Och Mera självkänsla!

Dock bara läst första, har haft lite tid till just läsandet just nu.

Och artiklar i olika tidningar.

 

Läs hennes böcker! Det om något är ett tips!

Ska faktiskt använda mig av det i mitt examensarbete.

 

Böckerna finns bland annat på adlibris, och pocket versionerna kostar 42 kronor styck.

Sen kan jag ju tillägga att det är fraktfritt. Klicka på länken kommer ni direkt till Törbloms bok urval.

På Lagerhouse kostade Så dumt! 72 kronor, så fick den för 36.

Så sparade in 8 kronor alltså. Många bäckar små.

 

Självkänsla Nu! Är från 2006.

Mera självkänsla! Är från 2007.

Så dumt! Är från 2009.

 

Sen har hon flera andra.

De skaffar jag tids nog, ska läsa mina två olästa först bara.

 

Dock så rekommenderar jag att i köper böckerna.

Har ljudboken Självkänsla Nu! Och hur mycket jag än gillar själva författaren och hennes ord,
så är hon ingen höguppläsare.

Jag försökte länge, när vi åkte bil etc, men jag köpte boken tillslut.

Det gick bara inte.



Kommentarer
Linn

hon är min idol.

jag var på föreläsning av henne 09 och köpte "Så dumt!" å fick den signerad, såååå go är hon. Himla rolig också.

2011-02-06 @ 10:49:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0