Bröllopsdagar

Denna bild skickade en kompis till mig när jag suttit och funderat på vilka "åldrar" det fanns.





Jag orkade faktiskt inte skriva om den så den fick bli som bild ändå.
Jag är lite nyfiken på vad man ska hitta på 3 års dagen- Läderbröllopdagen. Lät lite kinky..
Och även 14 år, Elfenbensbröllopsdagen? Kan ju sträcka mig till en safariresa då kanske.
Stödjer inte riktigt jakten direkt.
Sockerbröllopsdagen blir ju inga problem iallafall!

Spännande om man nu skulle få ett Atombröllopsdag!



Kommentarer
L

mormor å morfar lyckades med krondiamantbröllop iaf :)

2011-01-03 @ 10:53:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0