Måndagen hittills

Idag blev du ju som ni vet en extra ledig dag.

Låg och drog mig alldeles för länge, blir lätt så för mig att det snart är slut på lyxen.

Men så tog jag tag i mig själv.

 

Dagen har hittills resulterat :

 

  • Pluggat lite

  • Ringt en praktikplats, inväntar svar

  • Lämnade de försenade tv-spelen på bibblan. 140 kronor fattigare!
    Lånade nya böcker till lillan då vi packat ned massor av hennes böcker.

  • Hämtat ”nyckel” till nya lägenhetens förråd

  • Bokat förbesiktning. Imorgon den 11 januari kl 15.30

  • Bokat besiktning den 31 januari kl 15.30

 

Så idag ska vi städa undan lite för besiktningen, och så ska jag plugga lite till.

Min deadline flyttades ju fram iomed att jag åker till Norge, så det är lite eld i baken nu!

Maten fick bli så enkelt som fläskpannkaka. Enkelt är bäst.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0