På språng

Vi kom hem väldigt sent igår.
Var väldigt trevligt hos de bekanta.
De väntar barn i slutet av maj, så det blev lite bebis prat mellan oss kvinnor, och killarna var det fotbolls snack som gällde.
De är instruktörer som utbildar andra fotbolls domare så de planerade lite.
Lillan lekte med den kommande bebisens grejer och tyckte katten var skoj.

Efter kom vi ju på att vi skulle handla, så det drog lite på tiden.
När vi kom hem och lillan var lagd så varvade vi ned med några omgångar kalaha.

Detta spel var en av hans födelsedags presenter från mig, finns på Toys R Us för 180 kronor om någon annan blev sugen på att spela. Riktigt roligt faktiskt.

Har inte varit världens bästa sömn i helgen. Så låg och drog mig väldigt länge.
Nu slängde jag ner mat som ska lagas sen, lite mascara sen ska jag ge mig iväg.
Skönt att man fortfarande ser fram emot att gå iväg till praktiken.
Riktigt bra plats!
Haft andra som man nästan gått med ångest till för att man inte gillar kollegorna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0