Nästan vaken



Hallon i vatten bad. Dagens frukost: Yoghurt med lättsockrade hallon
Här så svalnar de tinade hallonen i vattenbad.

Jag är vaken... ja, typ.... klädd i alla fall. Halvsminkad. Nästan klar. Lillan är klar. Hon tittar på disney.
N är vaken. Jag vet inte vad han gör, jag undviker att prata med honom då han har Sveriges sämsta morgonhumör... Nu väntar jag på att mina hallon ska kallna. Tycker inte om ljummen yoghurt... Att jag inte kommer på kvällen innan att jag ska ta fram dom?


Kommentarer
L

åååh, jag har ett kort på N, när jag väcker honom med blixten och lyckas fånga hans onda blick på fotot... såå klockrent!

2011-05-16 @ 18:59:43
Anna - rösta på mig och bli länkad!

Men Gud så god frukost :)



Det är så att jag tävlar för att bli "Lyssnarnas sommarpratare i P1" den 20:e juli. Vore jättesnällt om du ville rösta på mig. Som tack blir du länkad på min blogg.

Om du inte vill så är det bara att bortse från det här, men skickar länken ifall du vill:

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2071&artikel=4484132



Tack på förhand!

2011-05-18 @ 10:59:30
URL: http://annaanstensen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0