1 advent



Denna dag gick rätt fort den med.
Sambon åkte iväg imorse med grabbarna och åkte och spelade paintball. Han var som ett barn! Jag och lillan tog det jätte lugnt, och sen kom Sonia på besök. Utan Medina dock. Vi gick ut i skogen och plockade hem lite mossa som vi tänkt pyssla med. Men lillan somnade och vi vuxna tjejer satt mest och fikade och pratade. Så den ligger kvar i påsen, så jag och lillan får pyssla imorgon istället.

Så kom våra män tillbaka, men försvann lika fort igen, med xbox kontroller och spel och skulle till en annan kille som flyttat hit här i närheten. De skulle "prata" fotboll... Eller hur. När de kom tillbaka så åkte våra gäster hem till sig och själv somnade jag. Vid 18 gick vi ned till den fruktade källaren. Kom in hem igen jämt innan 21. Och vi har rensat, slängt, flyttat och plockad undan massor som ska skänkas bort etc. Allt, och då menar jag verkligen allt i julväg är nu uppe samt fotbadet med massage är uppe i lägenheten nu!


Misstänker att jag lär vilja ha det i helgen.
Eller ja, hela veckan då det är full rulle bortsett från imorgon. När lillan kommer hem från dagis imorgon så ska det pyntas. Idag är det ju första advent, och vi var faktiskt iväg och köpte en stor ljusbricka till adventsblockljusen. Köpte även siffror, men de har inte kommit på ännu.  





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0