Val



Igår tänkte jag att det bara var ett frisörbesök inbokat för dagen. Men morgonen gick åt att sitta på dagis och ändra om tider så lillan nu går upp på heltid från och med imorgon. Sedan suttit och skrivit på en uppgift och så har jag en sak till på "måste" listan. Sedan finns det en hel del på "borde" göra listan också. Egentligen så ska man ju göra allt som man tänker på direkt istället för att skjuta på det. Då blir det ju så mycket  "göra" högen att man inte gör någonting.

Men annars lockar dt som finns på bilden väldigt mycket.
Disciplinbrist javisst! Aptiten har återvänt lite mer för varje dag och lagt på mig något kilo också, så plus för mig!



Kommentarer
Evah

SV: Jag bloggar för jag tycker det är kul att skriva, men har man inga läsare och inte får någon respons alls, så kan man ju lika gärna skriva dagbok IRL, istället för på internet :)



För mig spelar läsarna jättestor roll faktiskt, för jag bloggar inte enbart för att jag tycker det är kul, utan också för att nå ut till människor, kunna hjälpa dem med problem, få respons och åsikter om mitt skrivande osv. Likasom en som sjunger och söker in till idol vill synas och att folk ska köpa deras skivor osv :)



Jag gör reklam överallt för mig själv, för att öka mina läsare, för att man syns inte om man inte gör reklam för sig :)

2011-10-25 @ 15:38:33
URL: http://Evaaaahs.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0