Att vara utsikt eller underhållning?



Det är på BB som man gör akupunktur för foglossningen. Känns ganska skönt, för nu har jag lite koll hur allt ser ut och vart man går etc. Jag var inte direkt så närvarande att notera så mycket vid födseln av min dotter. Var ju där en knapp timme eller så innan hon var ute, och det var alltså inga vandringar längs korridorerna. Det enda jag inte är så bekväm med är en viss del av rummet!

Fönstren! Jag ligger i sängen här och min bakdel vetter mot detta alltså. Och när nålarna sätts in så drar de ned byxorna ganska ordentligt så man känner sig något blottad... Och det är inte alltid de drar tillbaka dem upp. Man kan ligga åt andra hållet också men det vill jag inte heller direkt visa upp, inte för att jag tror det syns så detaljerat. Jag undrar vad det är för rum och vad det är för människor som får utsikten av min och andras rumpor... Gardiner kanske? Nåväl, jag ska iväg nu ikväll igen. Kanske ska föreslå det.



Kommentarer
we will never walk alone

Hahaha inte jätteroligt att ligga där med rumpan i vädret :)

2012-04-19 @ 20:18:48
URL: http://asahoffman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0