Känns lite bättre idag

Igår fortsatte kramperna, blev värre på kvällen. Men fick i alla fall sova hyfsat inatt. Sambon gick med lillan till dagis denna morgon så jag fick sova vidare. Kroppen kändes som den varit med om världens träningspass! Varit sängliggande större delen av dagen och varit väldigt stilla. Orkade ut med hunden, ända bort till brevlådan... Var helt slut när jag kom hem!


Några timmar senare hämtade jag lillan, senare så kom sambon hem. Han hade köpt hem godmorgonjuice blodapelsin. Den hade jag nästan gömt bort! Försvinnande god. Lagade mat gjorde han med, och borstade tänderna på vår dotter. När hon var lagd så drog han iväg till träningen. Själv gjorde jag mig en chokladmousse som nu står på kylning och nu suttit med ett glas eller två med härlig juice!


Ska ta och fixa naglarna lite, en lagom aktiv aktivitet tror jag. Eller går och lägger mig. Har knappt känt mig vaken alls idag. Den lille har lagt sig helt på tvären och stökar runt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0