Happy birthday to... Me!




Ja, idag så fyller jag år! Dunderförkyld är jag med, sambon smittade mig ordentligt tillslut. Och så har han fräckheten att vara borta hela helgen med att anordna en fotbollscup, så jag är ensam med barnen. Och minstingen är också förkyld som grädde på moset. Har inte haft ork att baka någon tårta, inget sug heller så det gör väl ingenting egentligen. Men det är en principsak snarare! Ingen har heller kommit och hälsat på, för ingen vill bli sjuk, men telefonen har gått varm istället.

Men, imorse så gick sambon och lillan "ut med hunden", och kom hem med en varsin inslagen växt från Plantagen. Av lillan fick jag en begonia - en rosa så klart... Och av sambon 10 röda mörkröda rosor och brudslöja! De kom visst inte överens om vad de skulle ge så de tog en varsin. Och paketen stod inslagna på borden - så det känns lite som min födelsedag iallafall!

Får låtsas ha födelsedag nästa helg eller något...




Kommentarer
sandra nensén

Grattis :D

2012-06-10 @ 20:33:12
URL: http://sandranensen.blogg.se/
L

Grattis!!!

2012-06-10 @ 21:31:35
Madame Hoffa

Grattis i efterskott!

2012-06-11 @ 10:44:35
URL: http://madamehoffa.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0