Nu börjar det gå över styr...


För några år sedan så kom det en ny smak i Marabouserien ibland.
Lite som att det kom nya Disney filmer, någon gång per år... Men nu följer Marabou i Disneys fotspår för nu strömmar det ut nya varianter i olika former. Det finns med olika smaktillsatser som blåbär, jordgubb, lakrits... Cookies, bollar och nu även i bullform... Och i färskostform! Jag tål choklad men philadelphiavarianten vågar jag mig inte på att prova... Om någon annan testar får ni gärna recensera den för mig...




Ur Nettos reklamblad



Kommentarer
Madame Hoffa

Nä fy, ser ju äckligt ut!

2012-05-30 @ 18:33:55
URL: http://madamehoffa.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0