Panik panik panik!

 
 
2-3 dagar gammal!
 
Nu blir det strax sängen för mig... Fastnade här vid datorn när jag började kika igenom bilder för att göra iordning för att beställa hem bilder till fotoalbumen. Hade ett gäng på datorn, men ville ha några mer från sonens födsel, då vi ännu inte gjort något album till honom, Lillans ska bara fyllas på. Tror ni att jag får panik när jag inte hittade det rätta albumet på de två externa hårddiskarna? Jösses... Efter ett bra tag kom jag på att jag hade ett annat minneskort som gått sönder i kameran, och hittade det tillslut i skrivbordslådan. Lyckligtvis så fungerade det i datorn, för där låg alla bilderna!
 
Så nu ligger de på ena externa hårddisken och jag funderar på att lägga över dem på den andra också, bara för att! Bilderna från dotterns babytid ligger på en tredje hårddisk, men den har sladden försvunnit till! Just babytiden är ju så kort, och det om något vill man ju ha kvar! Får ta och fixa en ny sladd.  Nåväl, nu har vi iallafall koll på Litens bilder, även om de inte är jätte många. Hade ju liksom lite annat att tänka på just då... Bjuder på en ansiktsbild, för ovanlighetsskull, i ren lycka!
 
 


Kommentarer
Madame hoffa-En roligare mammablogg

Gud så fin bild!
Blir ju så bebissjuk så det gör ont ju :)

Svar: Tack :) Önskar man fotat mer. Men man skjuter ju hela tiden upp det och vips så är de stora... :(
Lilli Nyfiken - småbarnsmama!

2012-10-14 @ 14:17:34
URL: http://madamehoffa.se
kiwiberries - tävling

oj oj det har jag också fått panik för, tappat bort bilder som sedan aldrig hittats tyvärr.

jättegulligt att du kikade in hos mig o lämnade så många fina kommentarer! <3

Svar: Som tur är så hittade jag just sonens. Hoppas på att hitta en sladd att köpa till externa så man hittar dotterns...
Lilli Nyfiken - småbarnsmama!

2012-10-15 @ 19:11:01
URL: http://kiwiberries.blogg.se/
Jennie Wilhelmsson

Gud vad söt!

Svar: Tack :)
Lilli Nyfiken - småbarnsmama!

2012-10-29 @ 11:04:20
URL: http://jenniewilhelmsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0