Efterlysning, Sökes & Köpes strl +68!

 
 

Liten i en alldeles ny, men snart urvuxen, ursöt tröja... Och det finns ingen modell större! Skandal...
 
Det är jättekul att köpa nya kläder till barnen. Verkligen. Men jag tycker det är lättare till Lillan då man nu har inbyggd radar efter rosa och glitter. Mina ögon är inte riktigt omställda än, så jag kanske missar en hel del fint när jag går på shoppingronderna. Men jag tycker inte utbudet är så jätte kul till killar, medans det finns massa sött till flickor... Sen växer ju Liten hur fort som helst, och har växt ur flera av de nya plaggen innan de ens hunnit användas - känns det som i alla fall, så jag vill inte enbart köpa nytt för dyra pengar när secondhand är ett alldeles utmärkt alternativ. Har kollat igenom blocket - vilket inte hade något direkt,  och traderaknarkat lite nu på kvällen. Men jag och buding är ingen bra kombination. Jag sitter spänd och med halvt hjärtstillestånd under de kritiska minutera  - vilket jag känner inte är alltför hälsosamt...  
 
Så jag tänkte kolla med er, då jag typ inte känner någon med söner, om någon har pojkkläder eller kläder med neutrala färger från storlek 68 och uppåt! Vore ytterst glad och tacksam!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0