Jul!

 
 
 
 
Då är julen över. Oj, vilken jul! Oj. vad människor! Det har verkligen handlat om att umgås med nära och kära! Vi hade julmiddagen på självaste dagen här hemma. 12 personer och 3 hundar. Varav 1 var valp. En bra påminnelse om att vi aldrig ska ha en igen. När 5e strumpan var bytt och högen på barnens matta var borttagen kände jag att de mest är söta på håll...
 
Dagen idag har varit riktigt skön. En sväng i mellandagsrean, julmiddag nr 2 hemma hos svärfarmor. Under kvällen kom en gammal vän som jag inte sett på år med sin sambo och två barn! Sonen som inte sovit på hela dagen kinkade till sig lite, men han somnade fort! Spelade ett sällskapsspel med dottern som hon fick i julklapp efter det. Så himla mysig dag!
 
Har en massa bilder, men inte gått igenom dem ännu. Det får bli en annan dag! Nu ska jag ta mig lite knäckbröd med julskinka på, och lägga mig med maken och se på film! Hoppas att också ni haft en bra jul! Och jag önskar er god fortsättning!


Kommentarer
L

Fast.. Tog 3du reda på valpens spill?
Varför gjorde inte ägaren de , som ju ändå är ansvarig?

2013-12-27 @ 10:09:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0