Fotopromenad, lek & lycka

 
 

 
Här är lite bilder från morgonens 1 ½ timmes fotopromenad. Efter att barnen kommit till dagis, så tog jag med mig hunden och gick ut. Letade nya skuggplatser till kommande veckans fotograferingar. Den kära fyrbenta var väl sådär road, och ville gärna dra minst 5 centimeter extra än vad hon hade koppel till så när jag väl ställt in inställningar och fokuserat så... ryck... Även vinden var emot mig en hel del. Men jag är väldigt nöjd ändå. Sållade ut et fåtal i övningssyfte, 20 kort som jag är extremt nöjd med. 
 
Skrev ju att jag hämtat ut fotoutrustning igår, så har lekt loss lite. Den som säger att man inte behöver tillbehör har aldrig fotat med ett close up! Åh, vilken lycka. Vad jag saknat det. Nikonkameran hade ju diameter 52, medans nya har 55 så ynka 3 millimeter skillnad. Men nu har jag ett nytt, beställde bara ett denna gången dock de jag sällan använde de två tidigare tillsammans.
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Maria Orre

Åhh så vackert! Kunde jag få låna filter?
Söta elefanter!

Svar: Klart du får!
Lilli Nyfiken - Nybliven fru, småbarnsmamma och blivande fotograf!

2013-07-18 @ 20:05:11
URL: http://minapojkar.blogg.se/
Loo

Fantastiskt fina :) rena konstverket ser de ut som!!

Svar: Tack :)
Lilli Nyfiken - Nybliven fru, småbarnsmamma och blivande fotograf!

2013-07-18 @ 20:48:30
mamma

superfoton!! Vill ha dom som stora blomsterposters!!!

Svar: :D Glad jag blev nu :)
Lilli Nyfiken - Nybliven fru, småbarnsmamma och blivande fotograf!

2013-07-19 @ 09:37:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0