Walkietalkieterroristfrun

 
 

 
 
Just i detta nu kan en möjligtvis walkietalkieterror pågå... Maken har beställt hem 8 walkietalkie till Sverige cupen. Och nu är alltså jag försökskanin. Han är på väg till verkstan för att hämta bilen (!) så nu ska räckvidden testas. De ska kunna vara 1 mil ifrån varandra, men jag tvivlar... Direkt när dörren stängdes så började min utfrågning al'a 100 frågor. "Vad tänker du på? Vad är din favoritblomma? Vad tänker du på NU då?". Fick ett fräsande svar att lägga av, annars skulle han stänga av.... Mjehehehe. Kanske ska nämna att den har en uppringningsknapp, så om man trycker på den så plingar det telefonsignaler i hans telefon... Och då han har headset i ett öra och spotify via mobilen i andra så kan hans musiklyssnande störas... Och jag kan ha, möjligtvis, missbrukat den knappen... Något...
 
Appropå bilen, vi lämnade visst in den i torsdags. Dagvilsen. Och i måndags när vi skulle hämta den fick vi svaret "imorgon". Och igår ringde en irriterad make, och fick åter svaret "imorgon". Så nu, onsdag, så är den klar! Och det har visst kostat mer än de där +2000 som det var sagt från början...  Bra start på semestern...
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0