Lite "in your face"... Eller nej... Ordet är MÅLMEDVETEN...

 
 
 
Idag hade jag förresten sminkat mig och kände mig kanonsnygg,
och detta är enda bilden på mig idag?!?
 
 
Efter att ha språkat med bröllopsfotografen nu under sena kvällen också ha skickat över 3 olika mejl på raken med typ 60 bilder på kyrka, omgivning och festlokalen, kollage med ett x antal inspirationsbilder som jag gillar och ett "kort info" på över en A4 kan jag inte hjälpa att känna den där känslan över att jag kanske har varit något... Pushig... 
 
 
Bara en aningens...
 
 
 


Kommentarer
Katarina

Bara bra! Det är såna kunder man uppskattar (i alla fall jag)

Svar: hhaha vad bra! Jag har inte fått något svar på mejlen, så började ångra mig lite haha... Mammaledig och med 5 månader på sig att tänka = MASSA IDEER ....
Lilli Nyfiken - småbarnsmama!

2013-05-11 @ 16:37:03
URL: http://brakat.blogg.se/
Maria Orre

Åhh vad roligt att det blev Katarina! Hon är bäst!

Svar: Det är faktiskt inte Katarina :S Det kom upp en vän till min mammas sambo som ställer upp...
Lilli Nyfiken - småbarnsmama!

2013-05-12 @ 07:27:34
URL: http://minapojkar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0